donderdag 26 januari 2017

52 weeks to Christmas...... week 4

 
Vandaag is het alweer de laatste donderdag van de maand en dat betekent; een challenge bij 52 weeks to Christmas.
Marijke was deze maand aan de beurt om een onderwerp te kiezen en zij koos voor deze sketch:

Ik gebruik eigenlijk nooit een sketch, maar dit was leuk om te doen. En het is beslist voor herhaling vatbaar.
Al moet ik eerlijk bekennen dat ik een kaart gemaakt had waar ik niet tevreden over was.
Ik dacht; jij gaat het niet worden, dus ben ik er gisteren lekker voor gaan zitten en heb ik een nieuwe gemaakt.
En de andere.....? Kapot gescheurd, ik vond het echt niets.


Collectables: COLL1369 rendier
Collectables: COLL1409 beer
Collectables: COLL1414 husky
Collectables: COLL1416 pinguïn
Craftables: CR1359 basic vierkant
Papier: PB7046 winter pastels
Lint,
Touw,
Plaksteentjes,
Belletjes.

Liefs,
Yvonne.

11 opmerkingen:

  1. Super met die diertjes ! Kapotscheuren doe ik nu niet echt, ik noem het eerder 'herbouwen'. Als ik niet tevreden ben met een kaart die ik net heb gemaakt, dan ben ik in staat de herbruikbare stukken er weer af te prutsen waar mogelijk en opnieuw te gebruiken. Je ziet, ik kan écht moeilijk 'weggooien'. Hihi ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het weer een TOP kaart.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel mooi dit kerstkaartje wat je gemaakt hebt Yvonne met die schattige diertjes erop...je heb de sketch heel leuk uitgewerkt...

    groetjes Rosina
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend leuk vrolijk kaartje!!!!
    Super gedaan zo met de diertjes.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuk Yvonne.


    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje Yvonne....leuke sketch ook!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Waow Yvonne wat een prachtige kerstkaart heb je gemaakt
    Grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een super lief kaartje met al die mooie beestjes. Leuke uitwerking van de sketch. Bedankt voor je bijdrage, groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gave uitwerking van de sketch, echt leuk met al die diertjes! Ben wel een beetje nieuwsgierig naar wat je hebt verscheurd, haha...
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend met al die lieve winterse dieren. Supermooie strik ook!
    fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk met deze diertjes!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...